Wednesday, August 17, 2016

Life sucks, sometimes!

Endelig kom sommeren tilbake til Romsdalen! 

I to uker har jeg gått og hengt med nebbet, og kjent at kjent at min fysiske og psykiske velbevarende sier til meg at Nina, du trenger mer sol!!! Ganske enkelt fordi at svært mange av dagene jeg har sett solen i sommer, har det vært fra innsiden av ett vindu, og det blir ikke helt det samme. 

I dag var det rent vondt bare å stå inne og lage mat, -så jeg kjenner at jeg gleder meg til jeg får kjøleskap i hagestua, slik at det blir enklere å tilbrede maten her. Da skal jeg også tvinge mannen til å fikse vann her, -for det har ikke blitt prioritert siden vi alikevel ikke har kjøleskap. 
Kan legge til at komfyren heller ikke brukes, -for med DE gamle ledningene, blir den ikke testet en gang! Har mine planer for den også,-da den skal få svart keramisk topp isteden for gamle kokeplater. Steikovn trenger vi ikke her, for vi har trolig bygdas mest fancy grill rett utenfor veggen. 
 De siste ukene har det vært utrolig mye å gjøre for meg på jobb, -med diverse ferierende ansatte, og litt over gjennomsnittet med ordrer. De siste dagene har jeg også (med litt hjelp fra Ingrid) lagt in 70 nyheter i nettbutikken. Mye av dette er varer som mest trolig ikke kommer til oss før over helga, for det har visst oppstått en forsinkelse ett sted i Nederland, etter at den ble pakket. Selv river jeg meg i håret over forsinkelsen, og må endre dato for innleid hjelp, samt gi beskjed til alle som har forhåndsbestilt.
Sånn er livet for en butikk-nisse, altså!
Men jeg kan virkelig ikke klage, -for bortsett fra at livet er temmelig hektisk, -er det jo også veldig bra, særlig når himmelen er blå.  I tillegg har Ingrid sagt at jeg kan dra hjem tidlig i morgen :)

Lucky me! :)
Link til nettbutikken. 



1 comment:

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)