Saturday, December 3, 2016

Jul i Paradiset

Jeg har hatt en real blogge-pause, -velfortjent sådan, for det er svært lite lystbetont å blogge med senebetennelse i begge armer.  Heldigvis rakk jeg å bli bra til julehandelen i butikken, så denne uken har jeg rukket å ta igjen en hel del av det som har hopet seg opp. 
 Det er temmelig overfylt i butikken min, og selv om det hjalp å få ett ekstra lager på nesten 20 kvm her i høst, har vi klart å fylle dett opp til taket også.
 Vi fikk en kontainer med glam-møbler i oktober, -både konsollbord, salongbord, sidebord og en flott bokhylle. I neste uke kommer det nye sengegavler og påfyll av sofaer.
Alltid kjekt med noe nytt!
 Disse bildene er fra en av stuene i butikken. De andre rommene er helt forskjellige fra dette, og jeg lover å komme med flere bilder DENNE måneden! :)

 Velkommen innom!
(Vet jeg skriver som en kråke, -alltid gjort det, men huset ble koselig da! )
(Til dere som bor altfor langt unna, få dere besøke nettbutikken: http://www.paradisetinterior.no )

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)