Thursday, March 2, 2017

Det blir ett travelt år....

Skulle gjøre SÅÅÅ mye hjemme i dag, for jeg fikk min fridag/hjemmekontordag i dag, men nå sitter jeg nesten å spekulerer over hva i svarten jeg har gjort i dag, bortsett fra å vaske i søppelskapet?

Jo, jeg fikk selvsagt tatt en fornuftig telefon, og som jeg sa til henne jeg snakket med at jeg føler meg meg mer effektiv når jeg snakker i telefonen med den ene armen og vasker med den andre. 
Man tror man rekker SÅ mye på en fridag, men måtte bestille reise til showroomet til Riviera Maison i april også, -for å se julekolleksjonen. Det er liksom litt absurd å bestille nye julevarer nå, men sånn er det jo bare. 
Det blir litt mindre reising i år enn i fjor, fordi vi har så ekstremt mye å gjøre dette året. Vi skal nemlig ha konfirmasjon neste vår, og må trylle frem sengeplasser til 15 personer her hjemme. Jeg og svigerinnene mine er nemlig enige om at vi bor heller trangt og sammen, enn på hotell eller leilighet i byen. Ingenting er bedre enn å få være sammen når vi bor så langt fra hverandre. :)
Dette er også en av grunnene til at vi renoverer uthuset vårt, men vi må også lage ett soverom i kjelleren, samt meisle kjellergulv og lage ny trappeoppgang. *Sukk.... Innser at jeg faktisk må leie inn hjelp. 
Gull er på full fart inn i hjemmet mitt, etter å ha vært "bestålet" i noen år. Stål og sølv er flott, men gull gir så fin, varm glød. Må ha mere gull etter hvert. Så fint sammen med rosa og hvitt.
Så og si alt i stua mi finner du i nettbutikken. Bøkene er fra Amazoon, eiffeltårn er kjøpt i Paris og prosecco-flasken er selvsagt kjøpt på polet. Bord, tv-benk, klokke, lysekrone, speil, lysestaker, urner og lykter finner du hos Paradiset Interiør. (Må vel merke det med *reklame da, selv om det ikke var tenkt som det.)

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)