Friday, May 12, 2017

Med rumpa i været....

Jeg er ikke helt "in the mood" til å ta flotte, inspirerende bilder for tiden, da jeg står med ræva i været og nesen nedi en bøtte med sement. (Bildet er fra 28/4) Orker ikke å blogge underveis-bilder, men følg meg på Snap: ninaiparadiset for sånt. Skal prøve å lage ett blogg-innlegg om hele prosjektet når jeg er ferdig. 
Jeg støper altså trapp til dukkestua, noe jeg egentlig skulle ha gjort for mange år siden, men jeg tenkte da at jeg skulle ha en buet løsning nederst, og det får jeg ikke til uten å kappe Smågatestenene i to, og det klarer jeg ikke selv. Jeg og vinkelsliperen er IKKE venner, da han sier kan skal kappe av meg fingrene.
For noe uker siden kom jeg plutselig på at jeg heller skal lage en firkantet platt, -noe jeg kan få til selv, bare jeg har sementblander. Andreas fant en rimelig, men defekt en på Finn i vinter, og med litt simsalabim og ny del, er den endelig gulle god. Ikke vet jeg hvorfor jeg er så god til å blande betong, men jeg tror det kan være at jeg var en kløpper på å lage sandkaker og sandvillaer da jeg var liten, men jeg kan også ha det i blodet. Både bestefar, onkelen min, søskenbarnet mitt og (ste)faren min er/var murere, og jeg vokste jo opp hos besteforeldrene mine, med onkel og søskenbarn i nabohuset.

Som sagt, følg meg på Snap eller Instagram for mer oppdateringer!


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)