Thursday, November 30, 2017

Litt jul i hagestua

Selv syns jeg ikke at jeg er den mest spennende på interiørfronten privat. 
Grunnen er såre enkel at når jeg jobber med lamper, puter og pynt hele dagen på jobb, orker du ikke så mye av det hjemme. Men i høst har jeg jo ikke vært så mye på jobb, så jeg prøvde å endre farger på tilbehøret i hagestua. -Først og fremst fordi jeg skulle ta nye bilder til nettbutikken, men fant ut at det var så fint med blått her, så det fikk bli sånn. 
 Dessverre er det litt for kaldt å sitte her når det er minusgrader ute, men hyggelig å pynte litt her likevel. Koblet julelysene i vinduene her i dag, for i dag var det ikke så kaldt ute, så inne var det nok en 12 grader. Skal pynte mer ute også, men har tatt ting i sneglefart nå, så det blir vel mer i morgen om ikke jorden fremdeles er frosset i urnen utenfor døra. I for laget jeg denne:
Dette er den største juledekorasjonen jeg noen gang har laget, og jeg ble ganske fornøyd.

Jeg har en sånn urne på fot til, men har ikke hentet den hjem enda, så det er heller ikke jord i den. Tenkte å ha en på hver side av døra, og kanskje lyskjede langs taket. Må se hva jeg finner i byen morgen, og fri til mannen.
Hagestua 2016


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)