Thursday, April 26, 2018

Savner to ting her!

 Jeg stortrives i hagestua når dagene er litt kjølige, og det regner litt ute. Det føles som å være ute der, men har litt jukse-varme fra en ovn.

Det eneste jeg i grunnen mangler er innlagt vann og skikkelig Internett. Vannet ble jeg lovet en gang, men jeg tror han har glemt det....
Internett må kobles opp via 4G, da Wifi'en vår ikke når godt nok bak hit. Ikke bra nok til å laste opp bilder i bloggen ihvertfall, -ellers så hadde jeg nok publisert dette i går!
 Jeg koste meg her i mange timer i går, nemlig. Ute regnet det litt, og jeg var litt små-frossen. Det ble heldigvis bedre utpå ettermiddagen, slik at jeg finn en runde i hagen. Det er den beste medisin for hele kroppen.
Vi er utrolig fornøyd med uteplassen vår, og Andreas ble litt bitt av steinleggings-basillen, så han har også lagt samme stein under verandaen, og skal også legge i badekar-kroken vår i hagen. Tidligere hadde vi singel der, men med så mange klatreplanter over alt, blir det så mye rusk fra blader etter hver vinter. (Bilder kommer!)
 PS Rosene er fake ja! ;) Det er helt lovlig når de ser så ekte ut!
Både de og stæsjet er fra Paradiset Interiør.





No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)